Emelingoo BarisGlc mini fanlı fırın. Kendim kullanıyorum ama aldım da ziyan olmasın diye. Fırın varsa bildiğin gereksiz.
Emelingoo BarisGlc fırında yapılan yemekler de zaten yağsız olur ki. Öyle abartıldığı kadar bişey yok. Bildiğin minik fırın ama fanlı. Fırınlarda da fan özelliği var zaten. Güzel reklamı yapıldı. Tamamen lüzumsuz
Sevvedaa Valla ben çok memnunum kızartma köfte et tavuk etraf batmıyor ocak mis gibi tavuk falan mangal tadında sırf bu bile yeterli. ekmek kızartıyorum kendime göre hızlıca yemek ısıtıyorum