kızlar selam benim bebeğim 3 aylık olana kadar bi sorun yoktu ek gıdaya doğru sütüm geç kaynamaya başladı. kaynamadan kastım göğüsler uyuşuyo ya süt daha yoğun geliyor. artık o çok geç oluyo herkestemi böyle yoksa bendemi bi problem var çok kafaya takıyorum taktıkça dahada geç geliyo ayrıca geç geldiği zaman bebeğim daha huzursuz oluyo ısırıyo göğüslerimi. bebeğim şuan 9 aylık mama takviyesi yapmalımıyım sizce yemek yemeside azaldı diş çıkartıyor 4 tane birden napcagımı bilemedim