Bebeğimin 6 aylık tüm gün resmen dayak yiyorum. Ayaklar hiç durmuyo tekme sürekli, Saçımı yoluyo her yerimi cimcikliyo sıkıyo böyle hırslana hırslana bazen oyun olarak yapıyo bazen cidden sinirinden. Acaba diş kaşıntısından mı öyle yapıyo saçıma yapışıp kafamı kendine çekip ısırmaya çalışıyor suratımı. Slzln de bu aylarda böyle şeyler var mı ? Kafamda saç kalmadı valla