Melesss az önce yulaf Tost yaptım. Ben de genelde pankek yapıyorum. Bazen de ayrı ayrı veriyorum. Birde kahvaltı yapmaması bana normal geliyor. Daha yeni alışıyorlar ve sabah bir şey yememesi en doğal hakkı değil mi? Biz bile yiyemiyoruz canımızın istemediği zamanlar oluyor. O yüzden kahvaltı öğününün saatini iyi ayarlayın.