Bsraaa3666 Kızlar merhaba doğum yapalı bir ay oldu bir aydır geçmeyen bi baş dönmesi var insanların dediklerine odaklanamıyorum iştahımda doğru düzgün yok böyle bişey yaşayan var mı aranızda ne yapmam lazım
irva Bsraaa3666 İlk 1 ay benim de öyleydi tansiyondan dolayı.Yani bir anda uykusuzluk yorgunluk içine girince öyle oldu.Doktor 40 çıkınca düzelir genelde demişti alışırsın bu tempoya demişti.Öyle de oldu düzeldi canım.
irva Bsraaa3666 Vardı canım vardı ayağa kalkasım gelmezdi bir de sezaryen doğum yapmıştım ben.O baş dönmesi beynimin zonklaması beni çok zorladı.Acı hissiyatım yoktur sezaryen oldum ama çok rahattım.Tek sorun o baş dönmeleriydi.40 çıkınca o da geçti.