Merhaba arkadaşlar, bebeğimde 2 ay önce bezin lastiğine yakın yerde su kabarcığı çıktı. Doktor steril iğneyle patlattı. Sonra belli aralıklarla 2 kere daha çıktı. Patladiktan sonra kabuklaniyor. Kahverengi leke şeklinde duruyor. Dermatoloji doktoru araştırma hastanesine yönlendirdi. Çocuk doktorumuz kan sayımına, enfeksiyon ve pıhtılaşmaya baktı herşey normal. Bugün ultrasonla bakılacak. Böyle birşey yaşayan var mı?