10 ve 3 yaşında yiğenlerimle tema parka gidelim diyoruz benim oğlum da 8 aylık.
Orda bildiğim kadarıyla yetişkinler içinde uygun aktiviteler var.
Gidenler tecrübelerini yazabilir mi? Yanımıza almamızın iyi olacağı şeyler? 8 aylık bebekle de makul aktiviteler var mı benimde katılabileceğim biliyor musunuz?