Deletedmom0038 13 kilo ağırlığında . Tek hamlede açılıp kapanıyor. Bebekle beraber tek elde taşınması imkansız yani ben taşıyamıyorum. Ama bagaja sığıyor tekerleri çıkıyor o yonden rahat
Kaldırımdan inerken çıkarken çok rahat
Yolda sürüşü harika
Çimende taşlıkta ıslak zeminde vs her türlü zeminde gidişi mükemmel.
Duruşu çok şık.
Yenidoğandan itibaren kullanılabilir çünkü tam yatar pozisyonda kullanılıyor
Kalitesi harika ömürlük bir araba
Ben internetten gördüm beğendim ebebekten aldım 1000 tlye
Sonradan başka bebek arabalarına da baktım ama bunun kadar iyisini bulamadım
Çift yönlü olmasını çok seviyorum . Bebek içindeyken bile çok kolay bir şekilde döndürülebiliyor. Hatta bebeğim içinde uyuduğunda yattığı bolümü çıkarıp arabaya koyuyoruz böylece uyanmıyor eve gelincede içinden alıp arabaya geri takıyoruz.