Doktora gitmelisiniz benimde bebegim oyle öksürükle basladi sonra öksürük artti kalca ultrasonu icin hastaneye götürmüstüm oradan mikrop kapmis hastanede hasta cocuklar cok olunca bes günlük antibiyotik ve hava vererek düzelttim aksatmayin öksürük gecmiyor daha da artiyor 🥲