Alp_prens Dinaa büyüme atağında olabilir canım bizim de gündüz uykumuz pek yok 2 saat uyutma oyna gezdir yorulunca uyur ben öyle yapıyorum bide akşam en geç 10 da yatırmaya çalışıyorum bir düzen olıştır6yani saat açısından