Kızlar yardım edin ortopedi anlamadı , kalp damar varistendir dedi ama yok . Normal doğum yaptım bir hafta sonra sol ayağımda parmaklarımın başlangıç kısmında şişlik oldu iki haftadır üstüne basarak yürüyemiyorum. Doktorlar anlamıyor yaşayan var mı çok korkuyorum