Elisa34 4. Ay atağında olabilir benim bebeğim de 3.5 aylikken başlamıştı atak yada dis sancısı olabilir biz hastanelik olmuştuk dışten 4 aylikken dis çabuk geçer de ataktaysa zor bizim 2 ay sürdü atak öleceğim sandım resmen bir saat uyuyordum oda beş dk beş dk ama geçiyor bunu çok duymussundur ama yaşayan olarak söyleyeyim biz 8.ay atağını atlattık yeni oda 4 e benziyor zordu çok ama oda bitti şükür sadece fazlaca sabır istiyor stres bunalım yapmamaya çalış bebek hissedermis daha çok gerilirmis diyorlar