Arenilay- Bebeğim sabah hafif ateşi vardı 38 derece pedifen verdim tedbiren ama 5 dakika sonra kustu yani olduğu gibi çıkardı tekrar versem doz fazlası olur mu yada beklemem mi lazım normal saat aralığını bilginiz varmı🙏🏻
Betelem Arenilay- gecmis olsun öncelikle . Bebeğiniz kac aylık ateş için calpol verebilirsiniz şurubu kustu ise direk tekrar vermede sıkıntı olmaz
Aliaslan1 Arenilay- 30 dakika içinde tamamını kusarsa tekrar verebilirsiniz emilim olmadan çıkarmış demektir. Tamamını kustuğundan eminseniz tabi
2cocuk_1anne_ Arenilay- pedifen ilaç bizdede var ama ben hiç vermedim calpol ver o çok iyi bayramın 1. günü de kızımın ateşi 38 ze çıktı ilacı verdim düştü hemen
Arenilay- Betelem teşekkür ederim 13 aylık ateş ve huzursuzluğu var bende ağrısı mı var diye pedifen verdim ama onuda çıkardık😵💫
Amineninnannesii Biraz bekleyin bence benim kızım da calpola aynı şeyi yaptı yavaş yavaş verdim taddıra taddıra ve 1 çay kaşığı fazla geliyormuş ondan gerçi benşm kız 2 aylıktı o zaman
Arenilay- Amineninnannesii bende biraz bekleyeyim o zaman emin olamadım çünkü bizimde 13 aylık canım ama pedifen biraz ağır diye biliyorum teraddütte kaldım
Arenilay- Aliaslan1 yarım ölçek verdim bakalım canım tamamı çıkmıştı evet daha erimemişti turuncuydu teşekkür ederim 🙏🏻
suyusevenordek 2cocuk_1anne_ calpol direk karaciğer değerlerini etkiliyor her bebeğin kullanması uygun değil bence doktorunuza danışın
Arenilay- 2cocuk_1anne_ calpol daha önceden kullandım ama ateşini çok düşürmedi o yüzden pedifen verdim bugün ama bakalım inşallah işe birley olmaz
2cocuk_1anne_ suyusevenordek calpol ilk 6 ay için kullanılmıyor canım Bebek belli bir kiloya geldikten ve 6 ay olduktan sonra kullanılıyor
suyusevenordek 2cocuk_1anne_ bebeğim 9 aylık karaciğer değerlerinden dolayı calpol kullanımı sakıncalı dedi doktorlar pedifen veriyorum bu yüzden ben