Egeymen
minnakannesii cnm bizde de öyle belirtiler olmuştu . Farklı olarak avuç içleri ve başın arka kismi ateşleniyior.Eli sürekli agzinda ise salya varsa hiçbir sey yokkken karnı tok altı temiz çığlık atıyorsa dis huzursuzluğu dur. Beşinci ay böyle gecti. 6. Ayda Diş etleri kabarmisti. Sonra dişin çıkacağı yer arkadaşın attığı resim gibi oldu. Bu arada yeşil soğan veriyordum öyle bir ısırıyordu ki.. iki hafta sonra felan o kabarıklık içinde beyaz bir şey beliriyor iltihap gibi görünüyor. Dişin patlamak üzere kabarmış bayağı oluyor. Patlarsa artık bir iki haftaya yavas yavas uzuyor . Diş kasiyici ve dolapta beklemiş havuç verin. Ağrısını azaltır. Anne sütü de hafifletir agrisini emmek ister bu zamanlarda.