Merhaba guzel anneler 3 ay once dogum yaptım bebegim emmedigi icin sagarak veriyorum dün regl oldum dogumdan sonra ilk kez ama kanamam cok az resmen damla damla. Dunden beri sütum cok azaldı sizce reglden kaynakli midir birde kanamanin boyle az az olmasi normal midir bilenler yazarsa cok sevinirim. Moralim cok bozuldu sutum resmen azaldi umarim reglle alakalidir ve duzelir mi kanama bitince