Esra_t Benim kızımda 37 günlük bazen birgün yapmıyor ertesi gün yapıyor normal 1 haftaliga kadar normal egerki dışkısı yapınca katı deilse kabız deildir demişti doktorumuz büyüyorlar düzene oturtmalari için çabalıyorlar