aybikreis Kombiyi açan var mı. Ben bulunduğum odada elektrikli soba kullanıyorum ancak kendi burnum akmaya başladı. Bebeğim de üşüyor mudur?
Yesimgulcakir aybikreis ben oturma odasının kombısını açtım valla ben üşüyorsam bebek halıyle üşür vücutlarında yağ Yok sonuçta
Meroll aybikreis ben de İstanbuldayım.Soğuk olan birkaç günde bir kaç saat açtım ama şimdi sıkı giydiriyorum.Ve battaniyeye sarılı gezdiriyorum.
aybikreis @[silindi] ben odada gir çık yapıyorum da bebeğim odadan çıkmıyor acaba dışarda mı üşütüyorum diye düşündüm benimde kombiyi açmam yakındır zaten teşekkür ederim ☺️
Yesimgulcakir aybikreis bu eski peteklerden hanı okullarda olurduya eskıden ondan o yüzden 3 tane Petek açmak bize vurmuyır😂
aybikreis @[silindi] bizde de durumlar uzun kollu çıtçıtlı badi üstüne bi takım giydiriyorum. Kolları dışarda bırakarak örtüyorum en azından vücudu açık kalmasın diye ☺️
aybikreis @Pnrnhr öyle de düşündüm açıkçası aç kapa yaptıkça ısınmaz sanki,benim odalarım da büyük biraz
Pnrnhr aybikreis dışarısı çok soğuk olmadığından yeterli geliyo ben akşam 8,9 gibi açıuorum. Açmadığımda yüzü buz gibiydi gece uyandığında bu şekilde sıcacık uyanıyor