senay-12 yıllar yıllar önce saçlarım kalçamdan da aşagıdayken upuzunken kırıkları aldırmak için kuaföre gitmek gibi bir hata yaptım. Tuttu saçımı 2-3 karış kesti. Buralar da kırık şuralar da kırık diye diye… aradan 1 ay geçti dellendim gittim saçımı komple kısalttım erkek saçı gibi. Sonra da pişman oldum tabi. Uzatmak icin yöntemler ararken buldum… saçım 1 sene sonunda belime kadar uzadı. Kemer hizama geldi yani. O yöntem de şu, entele diye bi ot var onu suda kaynat suyunu duştan sonra saçına dök komple. Durulama, kokusu vs yok zaten direkt havluyu sarıp duştan çıkabilirsin. Ben 1-2 ayda bir tekrarlarım bunu. Sonra bir de aralarda siyah turp ile yaptığım bir tarif vardı. O leş gibi bir tarif ama berbat kokuyor ama cok işe yarıyor dayanırsan. 1 siyah turpu komple kabuğuyla falan rendeleyip haşlıyorsun sonra süzüyorsun turpları çöpe atıyorsun, o suyu soğutuyorsun , içine 1 yumurtanın akını katıyorsun o suyu saçına sürüyorsun. Üstüne saçını streçliyorsun. 2-3 saat bekliyorsun. Sonra duşa… yani bu karışım öyle leş kokuyor ki evliyken hiç yapamadım eşim benden tiksinmesin diye 🤣🤣🤣