Mavi1_ozdenir Merhaba biraz önce birden sol kolumda uyuşma ile uyandım kalp krizi geçiriyorum diye düşündüm kalktım tansiyonum 13/6 nabzı 103 olmuş titriyorum birde neden olmuş olabilir sol kolum hala uyuşuyor
Rumeysayenerkurt Mavi1_ozdenir sinir sıkışması olabilir, boyun fıtığı olabilir hemen kalp krizi diye düşünmeyin. Arveles kas gevşetici için Geçmezse doktora gidin, geçmiş olsun..