Troysd diye krem var ondan kullanın kızımda çok pişik olurdu neler denedim geçmedi bu kremi kullandım hemen iyi oldu özel hastanede çocuk doktoru yazmıştı kremi şimdi oğluma her bez değiştirdiğimde çok az kullanıyorum 5 aylık çok şükür hiç pişik olmadı