Handeeeee ya ilk etapta ben de ağlar gibi yaptım ama kızım da oyun sandı. Sonra bana yaptıkça tepkisiz kaldım daha da devam ederse kaşlarımı çattım yapmaması gerektiğini anlattım. Ama şimdi tanımadıklarına yapıyo ve insanlara ağla diyo🤦🏻♀️ Hemen uyarıyorum ağlama taklidi yapmayın diye kızıma da anlatıyorum “hayır annecim abla cici, abi cici” gibi. Şimdi biraz daha idrak etmeye başladı ama hala ara ara yapıyo🤷🏻♀️