Arc1993 Melikemlk arkadaşımın oğlu olmuştu ve bir profesör kış da olsa çocuğu kalın giydirip soğuğa balkona çıkarıcaksınız demişti. Soğuk hava iyi geliyormuş . Tabi siz doktora bir götürün muhakkak
Ahlasim_Duham Melikemlk oğlum yaklaşık 5yildir kurp ve hastahane sadece hava veriyor.. buhar makinamız varsa evde gitmeyede gerek kalmıyor genelde doktorların dediği bol hava ve odada nem olması çok bilirim gece 2lerde 3lerde camın kenarında uyuyakaldigimi başkada çaresi yok . Hava ve nem
Aframkumsal Melikemlk sürekli odayı havalandırın goldmix yastığına damlatın ve yatmadan önce kovaya kaynar su kaynatın içine viks koyun ben böyle yaptım tabi ilaçta kullandım ama bunlarda çok iyi geldi rahat uyuyordu
Melikemlk Sin21 cam açtım ama böyle olucak birşey değil sanki. Kendiğinden geçtiğine dair bi bilgi okumadım.
Bebeminnie Melikemlk adrenalin hava verlmesi lazım, ihmal etmeyin cocuk nefessiz kalıyor gidene kadar buzluk kapağını açın önnde tutun. Soğuk buhar rahatlatır
Melikemlk Sin21 acile gittim. Şırıngayla agızdan bi ilaç verdi. Hava verdi biraz dışarda gezdik 1saat içinde birşey kalmadı. 2. Oluşu birdaha olursa ilaç verilebilir dedi. Neden oluyor anlamıyorum. Teşekkürler
Melikemlk Arc1993 kendi dr umuzda prof oda hava önermişti kimiside bunun bi faydası olmadığını söylüyor.. allah sağlık versin hepsine.
Melikemlk 0503 üst solunum yolu hastalığı. Detaylı araştırabikirsiniz. Neden olduğuna dair kesin bilgim yok.
Melikemlk Ahlasim_Duham acile gittim. Şırıngayla agızda bi ilaç verdi. Hava verdi biraz dışarda gezdik 1saat içinde birşey kalmadı. 2. Oluşu birdaha olursa ilaç verilebilir dedi. Neden oluyor anlamıyorum. Kimi doktorda hava bir işe yaramıyır vs diyor anlamadım .s
Drkn Benim kızımda 1 ay önce kruptu hava vermişti doktorumuz 2 tanede surup vermişti çok iyi gelmişti şükür kesinlikle doktora götürün daha kötü olmadan çok zor bir durum
Melikemlk Drkn acile gittim. Şırıngayla agızda bi ilaç verdi. Hava verdi biraz dışarda gezdik 1saat içinde birşey kalmadı. 2. Oluşu birdaha olursa ilaç verilebilir dedi. Neden oluyor anlamıyorum.