Bonnusimo benim lafımla asla bereket etme ama benim düşüncem sütten kesilmesi olur dişler daha fazla çürümenin diye
Doktor Eltimle demiş dişleri çekemeyiz 7 yakında bunlar dökülecek ve yenileri çıkacak diye
Benim dişlerim de berbat durumda arka dişlerim kırıldı sadece kökü kaldı yemek bile yiyemiyorum rahatça kızım da diş sorunu çekmesin istiyorum abur bucuru çok az vermeye çalışıyorum diş sıkıntı yaa
Umarım daha kötü olandan iyileşir bebeğiniz