Pashador15 benim hamilelikte çıktı böbrek genişlemesi diye düzelir doğumdan sonra dedi doktor ankaraya gittim keşke daha önceden gelseydin alırdık çocuğu dedi bana ben şok oldum doğdu genişleme değilde çift toplayıcı sistem çıktı mesane de problem vardı ameliyat oldu çok çektim hâla daha çekiyorum ihmal etme