Medyaa Arkadaşlar lütfen tecrübe sahıbıysneız yardım ıstıyorum . Emzık kullanmaya başladım bu sefer memeye çığlık atıyor emmek ıstemıyor bır haftadır kılo alımı da durdu . Ben gaz sancısından düşünüyordum emzık le alakalı olabılır mı . Ne yapabılırım
Sebusebu Medyaa benimki de öyleydi. Memede çığlık atıyor emzik istiyordu emzikle aç aç uyuyakalıyordu. Ben de emzikle kandırıp memeyi ağzına sokuyordum. Sonra o da olmadı. Uyku aralarında emzirdim hep. Emziği uyku geçişinde verdim. Emzik meme reddi yapıyor maalesef
Sebusebu Medyaa ben uykuya geçişte veriyorum bazen cok cıglık atıyo aglıyo veriyorm 10-15 sn sakinleşiyo geri cıkarıyorm olabildiğince az vermeye calısıyorm