Kızlar ben bir sene çalıştım adaylık sınavlarına girdim geçtim daha sonra kurumum adaylığım kaldırılsın asil memur olayım diye dilekçemi yazdı ve Ankara’ya yolladı 2 aya yakın bekledim Ankara dan bi yanıt gelmedi cocuk için ben mecburen ücretsiz izne ayrıldım şunu merak ediyorum ben izindeyken dilekçemi de askıya alırlar mı aday memurluk en fazla iki sene şartı varya bi sene bekletirler mi bilgisi olan vr mı bu konularda