Kızlar ailesel bi durumdan dolayı sanırım gidemeyeceğim ama korkuyorum da bu aşı ileri tarihe alınabilir mi nasıl olur en geç ne zaman olur başına gelen yazabilir mi ? Olmazsa riske girmem giderim bebeğimden önemli hiç birşey yok. Teşekkürler şimdiden ❤️🙏🏽