Sigortalı olarak doğum yaptım 3 ay önce 32. Haftamda özelde rapor başlattım doğumu devlet hastanesinde yaptım devlettekiler de o raporu sonlandırıp doğum rapaoru vermeleri gerekiyordu ama yapmamışlar sizin bize söylemeniz gerekiyordu dediler ilk doğumumda biz hiç bişey söylememiştik sistemden görüp yapmışlardı 32 den doğuma kadar olan raporu geçersiz sayıp sadece doğumdaki raporun parasını aldım eksik yattı başına böyle bişey gelen yada bilgisi olan var mı acaba başlama tarihi var sonlandırma yok alabilir miyim bir yere başvurmam gerekiyor mu