ikikizannesi Kizlar senelerdir saclarim sari koyultuyorum degistiriyorum yine don dolas sari yapiyorum dibi geliyor makyajsiz olmuyor soluk gosteriyor vimneks gecmek gerekiyor zahmeti sorunu bitmiyor ama vazgecilmiyor nedennn sizlerdede oylemi
Busraaa333 ikikizannesi bende öyleyim 18-22 yazında hep Hürrem kızılıydı aşırı severim ve herkes çok yakıştırıyordu çk beyaz tenli olduğum için sonra darıya bir boyattım 30 yaşına geldim kızılı şok özlememe rağmen vazgeçemiyorum bence hastalık 😅
irva ikikizannesi Ben normalde sarışınım ama yıllardır kendi rengimi kullanmam.😬 Mutlaka saçım renklidir bir bakmışsın mavi bir pembe kafama göre yani.
Nealakasivarrr ikikizannesi eşim yeni boyadı saçımı yeni kuruttum bunu okudum 😁😁 çok manidar oldu. Ben buğday tenli koyu saç rengine sahibim. Sırf eşim istiyor diye sarı yapıyorum. Sarı yakışıyor ama ben esmer asaletinden yanayım. Bu şekilde hiç ben gibi değil… Ama eşim bayılıyor bu Halime … Yapacak birşey yok. Çakma sarışın olarak yola devam …
aybikreis ikikizannesi Herkes aynı saçla geziyor herkesin saçı sarı yapay duruyor diye düşünün belki vazgeçersiniz. Bazen bana da geliyor ombre perileri. Kovuyorum 😅
ikikizannesi Busraaa333 aynen bakiyorum bakir dur yapayim diyorum sonra kahveye donesim geliyorsiyah gozkirpiyor eski resimlere bakıyorum sonra diyorum emek verdin o kadar bi daha sari yapamaz catlarsin sacin yanar diyorum oturuyorum oturdugum yerde hepte degistiresim geliyor ne zmn degistirsemde benimseyemiyorum napcam bilemedim yine deli gibi boyamak geliyor icimden ozellikle dipler gelince banada boyama istegi geliyor biktim valla
Woman35 ikikizannesi bakiyorum bakir dur yapayim diyorum sonra kahveye donesim geliyorsiyah gozkirpiyor O kadar bensinki 🤣 az sonra eşim kızıla boyicak saçımı 🤣
irva ikikizannesi Ben tamamen boyatıyorum işte.Kendi rengim sarı normalde ama uzun yıllardır kullanmıyorum.Biz sarıdan kaçıyoruz sizler sarıya geliyorsunuz hep böyle oluyor.😅😅😅😅 Sarışın ne kadar arkadaşım varsa onlarda ben gibi kendi rengini hiç kullanmaz siyah kahverengi bu tonlara kaçıyorlar.Çok nankörüz haaaaa 😅😅
ikikizannesi Nealakasivarrr bnmde esim sari ve kizil seviyor ancak ben sari tercih ediyorum kizili cok begeniyorum ama akmasi fln hic bana gore degil soluyor icimden bi seste bakir kahve istiyor kizil istiyor be bileyim karamel diyor allahim her ay ayni
Mabelle Nealakasivarrr ya bende beyaz tenliyim ama simsiyah saçlarım var sıyah sacın beni sert gösterdiğini söylüyor eşim bende eşim istiyor diye boyatıyorum hep sarıya herkes yakıştığını söylüyor ama hem masraflı hem zahmetli bakımı sor bi renk makyajsız ölü gibiyim mesela. Cocukla da makyaj yapması çok zor geliyor bir renkli parlatıcı ve rimel sürebiliyorum ancak. Ama suan diplerim fena uzadı ve hamileyim siz 3. Aydan sonra sarıya boyadınız mı saçınızı ?
Nealakasivarrr ReisinKizi açıcıyla açıyorum sonra küllü platine boyuyorum yine. Güzel birşey ortaya çıkıyor. Bazen tam açılmıyor 2. Kez uygulamak zorunda kalıyorum açıcıyı
ikikizannesi Nealakasivarrr ben 40 dk bekletiyorum aciciyla tam istedigim kivamda oluyor bnmde 10 12 tonlariydi en son 9.1 10.1 le boyadim guzel oldu
ikikizannesi Woman35 ya ne guzel bnmde bi delilik yapasim var bakir tonlari karamel tonlari istiyorum aslinda