Tunaminannesi Hanımlar bimden bu utü masasını alanlar varmi ??? Varsa bana yuksekligi ayarladigimiz pedalın oldugu kısmin fotografini atabilirmi rica etsem🙏 utu masam sapasaglam fakat altindaki yay cıktı takamiyorum gorseline ihtyacım var 🥺