_mmom Almanyadayım 200€ verdim aldım 3-4 ay kullandı o da 6aydan 1 yaşa sonrası beyfendi sandalyeye oturmak istiyor. Aslında kendi mama sandalyesi her pozisyonu alıyor ama illa bizim gibi oturacak. Biraz çocuğa bağlı ya eğer böyle yaramaz bişeyse boşuna çok pahalı alma yazık paralarımıza