Denizinannnesii Kızlar normal doğum yaptım dikişimin alt tarafı hafif açılmış ama temiz bakıyoruz batikonla vs doktora resim attık enfeksiyon vs yok dedi batikona devam dedi başına böyle birşey gelip atlatan var mı ve nasıl atlattı