Anneler merhaba . Kızım 1 yaşına yeni girdi çok şükür bu zamana kadar hiç bir alerjimiz çıkmadı .. 4,5 gündür vücudunun bir kaç kerinde sanki sivri sinek ısırmış gibi kızarırlar var her yerinde yok sırtta bir kaç tane ön tarafta bir kaç tane .. değişik birşey asla yedirmedim hep aynı şeyleri yiyor . Yedirmiş olsam alerji olsa bile bugüne kadar geçmiş olması lazım diye düşünüyorum çünkü bir yerde geçiyor başka bir yerde yenisi çıkıyor .. neden olabilir hiç anlamadım doktoruna götüreceğim cuma günü . Ama içim içimi yiyor neden olur bu durumu yaşayan oldumu bi akıl verin nolur 😔😔😔😔