Beş aylık kızım var iki gün önce aniden ateşlendi şurup felan öğünü atlattık ertesi gün yine aynı olunca acile götürdüm diş çıkarıyor diyip jel ve ateş düşürücü yazıp gönderdi bugün onları kullanmama rağmen ateşi düşmedi 40 buçuk ateşle götürdüm bu sefer kan sonuçları idarar röntgen hepsi temiz çıktı ama ateşi düşmüyor sirekli su yapıyorum biraz ateş düşürücü şurup veriyorum geçiyor ama yarım saat sonra yine ateşi tavan yapıyor korkmaya başladım yawrum ağlamaktan bi tap oldu yaşayan varmı böyle bir durum diş tenmi bu kadar düşmeyen ateş 😢😢