290818 Kızlar alerji damlası vereceğimi sanıp o an dalgınlık la 3 damla vermem gerekeni 8 damla verdim bir şey olur mu
Efe_celen 290818 merhabalar benim aklımda d vitamini ile ilgili sorular vardı ben yurt dışında yaşıyorum 6 ayına kadar d vitamini verdiler sonra vitamini değiştirdi acaba Türkiye’de d vitamini kaç yaşına kadar kullanılıyor?
Avukatanneyim Bir şey olmaz ne olcak zaten ülkecek d vitamini eksikliği yaşıyoruz bir şişe vermemişsin sonuçta 5 damla fazla şey hiç bir sorun çıkarmaz
290818 Efe_celen bildiğim kadarıyla 1 yaşında genel testler yapılıyor vitamin ve kan değerlerine bakılıyor ondan sonra bırakılma veya azaltılma oluyo genel yiyecekler den vitamini alsınlar diye tabi emin değilim
irva Efe_celen 1 yaşına kadar kullanılıyor.Kan değerlerine bakıyorlar 1 yaşında genelde kesiyorlar kullanımını.Fakat 1 yaş kış dönemine denk gelirse yaza kadar kullanılmasını söylüyor doktorlar malum güneş yok.
Efe_celen 290818 biz 6 atlık kontrolüne gittiğimizde doktorumuz kestı ve yeni bir vitamin verdi onu kullanıyoruz test filanda hiç bişey yapılmadı ?
Esra_t Bende 2gun önce probiyotikle karıştırıp 6 damla verdim ama birşey olmaz olmadida yani ertesi gün daha dikkatli olup 3 damla devam et
Linaergin12 290818 yok kuzum bikereden bişey olmaz vitamin zaten o ama yinede dikkat et bende çoğu zaman birkaç damla fazla veriyorum bilerek Allah’ın izniyle bişey olmaz ilaç değil zaten
Yildirim32 Efe_celen merhaba bende Fransa da yaşıyorum Türkiye’dekiler Demir vitamini falan kullananları okudum bize doktorumuz bir şey vermedi sadece d vitamini kullanıyoruz siz kullanıyor musunuz
Efe_celen Yildirim32 6ayına gelince doktorumuz kesti başka bir tane yazdı ben PMİ götürüyorum ama aklıma takıldı bu bu ay pédiatre götürecegim Sizin çoçuğunuz kaç aylık?
Busraaa333 290818 hiçbişey olacağını sanmam çünkü doktorum unutursan bir gün vermeyi diğer gün 6 damla ver korkma giç dedi 8 olunca da bişey olmaz o yüzden diye düşünüyorum Allah korusun :) ama yarın vermeyin siz dengeler
Puffy Busraaa333 ayy ben 1,5 aydır vermiyorum çok pişmanım 3 aya kadar kullanılıo sandım bıraktım. Tekrar alcam bişey olur öu acaba ya