birmeleginannesiii bir kaba kakao su ve nişasta karışımı ile çamur yaptım. Diğer oha köpüklü temiz su koydum. Hayvanları cmaura batırıp temiz suda yıkadık. 1 saat sonra zor çıkardım.. Masasının başına inek resmi koydum. Bir tane eldivinin içine su doldurdum. Uçlarını deldim. Onu masanın ayaklarına bagladim. Altına da kova koydum. İnek sağdık.. Renkli kağıtları yuvarlak şekilde kesip dolabına yapıştırdım. Üzerine de bant yapiştirdim. Aynı renkte olan topları kağıtların üzerine yapıştırdık.. Karton bardaklara gulen üzülen şaşıran ağlayan suratlar çizdim. Gözlerini ağzını deldim. İçine parmak boyası koydum renk renk. Bir bardağın içine sirke koyup bardaklara azar azar boşalttım. Delik olan yerlerden renkli ve köpüklü çok güzel görseller ortaya çıktı. Aynı zamanda ilk deney çalışmamız oldu.. böyle devam eder daha yazarsam.