Nesli06 Artık yavaş yavaş kafaya takmaya başlamış bulunmaktayım. Kızım birkaç gün sonra 16 aylık oluyor. Tutunup sıralıyor ama ellerini bırakınca birkaç saniye sonra düşüyor. Çok korkuyorum bi sıkıntı mı var acaba yürümüyor diye . Bebişi geç yürüyen anneler azıcık yüreğimi rahatlatın😞
kurkmantosuz-madonna Nesli06 anatomik olarak bi sorun olsa ayakta da durmaz , sıralamazsa canım anne 🥰 benim kız 10 aylıkken yürüdü ama 20 gün sonra 2 yaşına girecek konuşmuyor 3-5 kelime anca söyleyebiliyor . Diyeceğim o ki vakti saati gelince yürür de konuşurda . Her çocuğun gelişimi farkıdır
Alygkc Nesli06 bir yaş 19 günlük kızım birkaç adım atıyor o da cok nadiren sonra tutunmaya yer arıyor yA da oturuyor on gündür böyle. Bizden daha geç Adım atmaya başlayan arkadaşımın oğlu şuan patır patır yürüyor mesela gelişimi Farklı her çocuğun sıkıntı etmeyin 18 ayına kadar normal diyorlar ama iki yaşına kadar yürümeyen bebekler de duyuyorum
birmeleginannesiii Nesli06 Endişelenmeyin. Kızım 24 aylık olacak hala kendi başına yürümüyor. Doktora götürdüm. Ayağında şu sorun var denilmedi. Hala götürüyorum.
PrensinAnnesi2021 Nesli06 benim de oğlum 16 aylık oluyor bir kaç gün sonra kısmetse. Elinden tutulursa yürür, evde koltukların tepesine çıkar. Desteksiz kendi ayaga kalkar . Ama henuz desteksiz yürümüyor , bekliyoruz bakalım.