Merhaba hanımlar. Normalde gözümü asla kızımdan ayırmam. Ama nasıl olduysa annem çağırdı sesine arkamı dönmemle iki saniyelik boşlukta misafir çocuğu kucaklamaya çalıştı ve arka üstü düşürdü yer parke ama halı üstüne düştü. Güm diye bir ses geldi kızım o an çok ağladı ama sonra sakinleşti. Mesafe olarak 10 cm i geçmez düştüğü yer ama yinede çok korktum. Sonrasında çocuklarla oynamaya gülmeye devam etti iki saat tuttum uyutmadım. Az önce yeni uyuttum. Kusma göz kayması huzursuzluk gibi hiçbir belirti yok. O anki korkuyla daha sakin davrandı sonrasında sadece. Sizce korkacak bir durum varmı düşmesine hiç alışık değilim gözümden ayırmam ama yüreğim ağzıma geldi hala çok korkuyorum .😞