Selamlar arkadaşlar . Bebeğim 6 buçuk aylık süt alerjisi olan bir bebek . 2 hafta önce ek gıdaya sebzeler ile başladık Ve halen sebze karışımları yapıp veriyorum önce 3 gün kuralı ile tattırdım şimdi bir kahve fincanı kadar karışım yediriyorum sayılır . Sorum şudur Ek gıdanın ilk gününden beri kaka sistemi değişti 4 günde bir yapmaya başladı . Hergün birkaç kez yapılan kaka nereye gitt anlamadım . Kabız gibi de değil çıkan kaka . Ama 4 günde bir az değil mi ? Anne sütü ile besleniyor bu arada . Bunu yaşayan var mı