sut_kuzusu bende 1 aydır bezle alistiriyordum, külot bez aldım ,cokda iyi ilerliyorduk. Bayramda eşimin köyüne gidip kaldık ,orda yaşıtları var ,oyuna dalıp unuttu hiç söylemedi 😭 bayram dönüşü bez cikaracaktik ama yalan oldu. Tekrar başa döndük,çok üzgünüm