Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık. Emmedi. Dayanamadım, hep sağip biberonla besliyorum. Aylardır artık ümidi kesmiştim memeyi denemiyordum bile. Ama birkaç gündür bebeğim resmen meme arıyor. Biberondan zevkle içmiyor. Meme verince hevesle saldırıyor. Ama süt çıkarmayı bilmediği için biraz sonra ağlamaya başlıyor. Zaten biberon yüzünden ten temasımız olmuyor diye üzülüyordum. Aklıma eds geldi. Sizce ben eds sistemi kurup ten temasıyla sütümü bebeğime verebilir miyim? Böyle tecrübesi, fikri, veya temas İçin başka önerisi olan var mı?