Belki bilenleriniz vardir fakat ben yeni kesfettim bilmeyenler icin paylasmak istedim. Ersağ markasina ait kantaron özlü krem var. Morluklara sinek isirigi acik yara kizariklik pisik gibi seylere iyi geliyor. Ben begendim bebegime kullaniyorum. Ayni zamanda kendi lekelerime falanda kullanabilirmisim deniyorum fakat daha yeni oldugu icin henuz iyi geldi demem icin erken. O konuda ne olur bilmiyorum.