Papatya2636 8 gğn oldu ama hala düz yatarken sanki dikişlerime zarar gelcek gibi hissediyorum en doğru pozisyon nedir
Frezya Papatya2636 ben hep sirtustu yattim ilk donem. Bi bilgim yok his olarak oylesi daha dogru geldi
Lulemom Papatya2636 doktor istediğin gibi davran dediği için hiç umursamadım. İstediğim şekilde yattım hareket ettim. 8.5 ay oldu bi sorun da yaşamadım
winnie-the-pooh Papatya2636 ben hep düz yattım 15 gün sonra felan sağıma soluma felan yatıyordum düz canım acımıyordu
Denizfdn Meteninanasi 3 günlükken yüz üstü yattım dayanamadim öyle uykuya dalan oldum yumuşak yastık koydum karnımın altına çok rahat yattim