Fadime5 Merhaba yarın oğlumu hastaneye getireceğim kardiyoloji bölümüne başka Bi şehirden acaba devlet mi orası özel mi bazı hastaneler devlet olup içinde özel paralı da muayne olunuyor ondan soruyorum bilgisi olan varsa yardımcı olabilirimi
Nisa_Ada_Momy_Dilsad Fadime5 Gazi üniversitesi hastanesi devlet hastanesidir.eğer öğretim üyesine götürecekseniz ücret alıyorlar ama polikliniklerde ücret almıyorlar.çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin…başka sorunuz varsa yanıtlayabilirim.uzun zamandır forumda aktif değilim tesadüfen girdim inşallah yardımcı olabilmişimdir
Tuba_engn Fadime5 Gazi üniversitesinin hastanesi ama devlet bünyesinde. Muayene olacağınız kişi Prof:fark alıyorlar zaten randevu alırken söylüyorlar. Geçmiş olsun çokça.
Fadime5 Nisa_Ada_Momy_Dilsad teşekkür ederim aradığım cevap evet öğretim üyesi ne götüreceğiz hayırlısı artık
Fadime5 kivirciginannesi merhaba serdar beye muayne olduk serdar kula öğretim üyesi olduğu için ücret ödeniyormus 352 tl ödedik 1 hafta önce
Fadime5 Tuba_engn evet teşekkür ederim takipli hastayız bebegim açık kalp ameliyatı olacak inşallah rast gelir öğretim üyesi olduğu için belli Bi miktar ödedik muayneye
Tuba_engn Fadime5 Çok özür dilerim tarihe bakmamışım. Görünce hemen yazdım. Çok geçmiş olsun şimdi nasıl? Süreç nedir.💐❤️
Fadime5 Tuba_engn ne özürü olsun önemli değil tabiki doğdu doğalı kalbinde delik var prematüre doğdu bide delik kendisi kapanamayacagi için ameliyat olacak malesef bide damarda darlık var işte bakalım hayırlısı olur inşallah
Tuba_engn Fadime5 Çok geçmiş olsun… Önce küçük bebeğinize kaldırma gücü size de dayanma gücü versin Rabbim. Güzel sağlıklı sonuçlara insallah el ele evladınızla 💐