Kızım haziranda 20 aylık olacak. Kademeli emzirmeyi azalttık şu an sadece uyanınca ve uyurken emziriyorum. Ama sebepli sebepsiz dışarıda evde mmeeeemmeeee diye ağlıyor 😅 üstümü açmaya çalışıyor. Ben artık memeyi kesmek istiyorum ama bir yandan da 2 yaş olsun öyle bırakayım diyorum. Dezavantaj Yaşar mıyım ?