Monarosa Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 ay 25 günlük. İnek sütü alerjisinden şüphelendiğimiz için(kakada kan dışında bütün belirtiler vardı) 3 haftadır katı olmayan diyet yapıyordum. Diyete rağmen cuma gününden beri kakasında kan görüyorum. Kendi doktorumuz yıllık izinde. Telefonla görüşüyorum. Kaka tahlili için Başka doktora gitmem gerekir mi diye sorduğumda aciliyeti yok beni bekleyin dedi ama kendi de ay sonunda gelecekmiş. Doktora güveniyorum ama bir yandan da götürmediğim için vicdan yapıyorum. Alerji dışında başka bir durum olabilir mi?
Zuzuuu Monarosa Katı olmayan diyet yapıyorum demişsiniz zaten katı diyet yapmanız gerekiyor alerjen vücuttan 3 haftada atılır katı diyet olmadan diyet yapmanızın bir anlamıda yok
Monarosa Zuzuuu doktor katı diyet yapmamamı istedi özellikle. Çünkü kan yok diğer şikayetlerde alerjiden kaynaklı olmayabilir demişti. Şimdi katı diyete geçtim.
Monarosa Zuzuuu bu arada katı olmayan diyetten kastım sadece içindekiler kısmında eser miktarda süt, peyniraltı suyu vs olan gıdaları yiyebilirsin demişti. Yani süt, peynir, yoğurt, sütlü tatlı vb gıdaları tüketmiyordum.
Zuzuuu Monarosa Hiçbir şekilde bunları temin etmemeniz gerekiyor eğer tüketmeye devam ederseniz diyetinizin bir anlamı yok tam katı diyet yapmanız lazım 3 haftada anca atıyor vücut