mira___ Hanımlar merhaba oğlum 6 aylık oldu. Kzıım 1,5 yaşında kızım sürekli bana ismimle hitap eder gündü 100 kere seslemiyordue 😂 bir kaç kez oğlumda öyle dedi. Acaba ben mi yanlış anlıyorum yoksa olabilir mi?
Alnalprdha mira___ oğlum söyle ben sürekli ona ba ba ba ba diyordum bak ba ba diye bazen sıralıyor ama çok nadir yani ama bu konuşmak mi olur bilmiyorum sanmıyorum ya
bsclk77 mira___ olabilir canım benim oğlum uyandığında ennnee ( anne) der :) 2.5 aylıktan beri böyle :)
mira___ Alnalprdha ben de şey düşündüm sürekli bunu duyuyorya istemsiz olarakta onu çıkarabilir mi diye. Bu aylarda bilinçsiz sesler çıkar onu biliyorum ama bi ihtimal anne yüreği işte 😂
Cicibici07 Alnalprdha babıldama dönemi oğlum da yapıyordu daha sonra sadece baba demeye başladı kıskanıyorum artık 😂 Alnalprdha
LadyGugu Alnalprdha Babıldama denilen şey değil mi o? Biz hiç baba kelimesini kullanmamamıza rağmen bizimki de 6 aya doğru ba-ba-ba diye kendi kendine sesler çıkarmaya başladı. Son günlerde be-ba-be de diyor ama bildiğim kadarıyla bunlar bilinçli kelimeler değil ve genelde bu aylarda “B” sesini en kolay çıkarabildikleri için bu babıldama denilen şeyi yapıyorlar.
mira___ hulya09 Ay benim kızımda 3 aylıkken bastıra bastıra annn ne demişti. O günden sonra bir daha demedi 😂😌 hatta videosu var
Almi4134 hulya09 benimki de sürekli derdi bilinçsiz olarak tabii ki şu an 6.5 aylik hic konuşmuyor hoshutsuzkugunu iğ yaparak belirtiyor. 20 gunluktu bicibici yaptik agliyordu aldim hemen kucağıma yüzüme bakarak öğ ög diye ses çıkarmıştı şikayet eder gibi simdi hiiic 0n😁
gulay-34 hulya09 benim kızımda 5 aylık nerdeyse 2 aydır ağlarken mizildanirken enni enni diyo çok şaşırmıştım
JackDaniels mira___ Bence çok tekrarda taklit ediyorlar. benimki 7 aylıkken net anni diyordu biz tabi aa benziyo falan diyorduk ama 15 aylık olmak üzere hala anni diyo😂
luppoyanak mira___ kızım 8 aylık ablamın kızı 1.5 yaşında günde yüz kere eyyaaa eyaaa der 😂üç gündür beraberiz kızım da eya diyor bazen çocuklar bembeyaz birer sayfa ne duyarsa onu kaydediyorlar olabilir canım
yookkdahaneler mira___ 7 aylık 6 buçuktan beri baba diyor bababababba demiyor net baba diyor ilk anni demişti iki günde unuttu anni yi şimdi mama baba diyor net bi şekilde 😅 kısaca olabilir dostum 🤝
yaas511 mira___ oğlum baba anne dede gel derdi altı aylıkken olabilir neden olmasın bebekler taklitle büyüyor