Minikerkegim Habibe08 biz 15₺ ödüyorduk muayene ücretine ama yapılan testlere indirim uygulayamıyorlar
Faras Ben Fethiye lokman hekim de Doğum yaptım adliye çalışanları ile de anlaşmalıydı. Hayatım boyunca nefretle anacağım bir hastane oldu. Berbatti kesinlikle berbat az kalır KEske doğumu orada yapmasaydım da devlette yapsaydım
Portakal ebrueymenefetlny yaa evet kötü bir yandanda iyi çünkü polisler askerden daha çok ödüyodu eşitlik olmuş🤪
Minikerkegim Eymennnnn nasıl bu sene kalktı en son Mayıs ayında son doktor kontrolümde verdik 15 ne ara 55 olmuş 😀
Eymennnnn Minikerkegim Mayıs’ta bende Doğum yapmıştım bende yararlandım bir ay sonra duyduk ki indirimler kalkmış anlaşmaları bitmiş yenilememişler % 5 indirim uyguluyoruz demişlerdi bende geçen ay gitmiştim doktora 75 lira olan muayene ücreti bize 69 olmuştu ☺️Göze geldi indirim iyiydi kötü oldu