Oğlum 11 aylık meme bağımlısı hep emerek de uyuyordu taa ki 3 gün öncesine kadar ısırmayı öğrendi ısırıp emip uyumak istiyor . Ben dayanamıyorum tabi acısına uçları mosmor kanıyor. Başkada hiçbir şekilde uyutamıyorum ne ayakta sallama nede kucakta sallama yok olmuyor delirmek üzereyim . Babamız uyuta biliyordu 3 gündür oda bayram tatili bittiği için olmucak . Isırmasını nasıl unutturum yardım ederseniz çok sevinirim 😔