Deletedmom_61 canım benim hiç korkma öncelikle şunu düşün bu kadar insan bebekti bişekilde ek gıdaya başladılar. Bizim bebeklerimizde farklı değil bişekilde alışacaklar önemli olan bizim doğru yolu göstermemiz sabırlı olmamız 5 yaşında olup anne sütüyle yada mamayla hayatına devam eden çocuk var mı yok yani bu bişekilde olacak. İlk başlarda ağız kapatmaları yediklerini tükürmeleri öğürmeleri çok normal yavaş yavaş alışacak.